Subject: 31_Haapsalu-Laiküla_teeäärne_maaparandussüsteemi_eesvoolukraav
From: "Peeter Karpa" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "Mihkel Merilo" <[email-masked]>
Date: Fri, 12 Sep 2025 09:18:14 +0300

Teie:-

Meie: e-kiri 12.09.2025

Tere!

Maa- ja Ruumiamet (MaRu) teostas 09.09.2025 ülevaatuse RMK Arumetsa 
metsakuivendus, Arumetsa REK 2022 objektil. Rekonstrueeritava ala 
maaparandussüsteemi eesvoolukraav kulgeb osaliselt piki 31 Haapsalu-Laiküla 
teeäärt. Lisan kirjale kohapealse fototabeli.

Maaparandusseaduse § 47.  Maaparandussüsteemi toimimise tagamine

  (1) Maaparandussüsteemis on keelatud takistada veevoolu ja paisutada vett, 
kui selleks puudub käesoleva seaduse § 50 kohane Maa- ja Ruumiameti luba või 
kooskõlastus.

  (2) Maaparandussüsteemis ei tohi olla ka looduslikku voolutakistust, 
sealhulgas koprapaisu.

  (3) Maaparandussüsteemi maa-alal on keelatud tekitada üleujutust.

Palume maaparandussüsteemi eesvoolukraavil ettevõetud  hooldustööde 
lõpetamisest teavitada Maa- ja Ruumiametit.

Peeter Karpa

peaspetsialist I Maaparandushoiu büroo

+372 59192 122

Maa- ja Ruumiamet
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.maaruum.ee/> www.maaruum.ee

Roheline 64/ Pärnu 80035/ Pärnumaa